středa 19. září 2012

Jsem asi blázen ...

... no jsou jedinci, kteří by se mnou souhlasili, ale i tací, co mě rozhodně pochopí.

V korálkové škole jsem při tématu TWIN dělala přívěsek a náušnice s obšívanou rivolkou. Uklidila jsem ho do krabičky s tím, že na něj také jednou dojde čas. V první řadě se mi nelíbila šňůra na zavěšení, nebyla jsem s ní spokojená. Tak jsem se rozhodla, že ji přešiju a dám ji tu, která tam měla patřit.

Ale stále jsem byla nespokojená, všechno mi to připadalo takové "umělé" a prostě divné. Něco tomu chybělo ... a pak mi to došlo, chybí tomu duch, možná i troška nepravidelnosti v korálcích pro tu zvláštní jedinečnost a kouzlo. A tak došlo na nůžky a během chvíle bylo rozstříháno, korálky přetříděné a mléčný japonský rokajl uklizen. Zalovila jsem v kufru se zásobami ze Zásady pro čirý rokajl s bílým průtahem, vyzbrojila se trpělivostí a začala šít znovu.

A uznejte, že český rokajl sluší těm twinům i rivolkám mnohem více.
Původní verze


Předělaná verze s jiným rokajlem a ve finále jsem se rozhodla pro šlupnu a stužku, jako jednoduché elegangní zavěšení.




Žádné komentáře: